دیاگ مولتی برند Zenith Z5

41 دیاگ مولتی برند Zenith Z5
ZENITH Z5 scaled دیاگ مولتی برند Zenith Z5
ZENITH-Z5

دیاگ مولتی برند Zenith Z5

Zenith Z5 یک تبلت 8 اینچی صنعتی رده بالا و باکیفیت است که در کره تولید شده است. این تبلت به گونه ای طراحی شده است که جمع و جور و بادوام باشد و مجهز به نرم افزار تشخیصی پیشرفته EZDS است که از سال 2009 در بازارهای استرالیا و نیوزلند محبوب شده است.

دارای سیستم عامل اندروید 9 برای انتخاب سریع و آسان منو، راه اندازی سریع، چند کار، شبکه سازی سریع و امنیت بالا. Zenith Z5 یک دستگاه ارگونومیک، سبک وزن و کارگاهی است که نمایشگری شفاف و بهینه شده در زمینه میدان را در شرایط نور شدید خورشید ارائه می دهد.

با نمودارهای پیشرفته، ضبط و ثبت تجزیه و تحلیل داده های خودرو، اشکالات سریع را می توان بسیار ساده نظارت، ذخیره و بررسی کرد.

دیاگ مولتی برند Zenith Z5

Zenith Z5 از وسایل نقلیه 12 و 24 ولت با عملکرد دو جهته برای انجام عملکردهایی مانند برنامه نویسی کلید، بازسازی DPF، یادگیری راه اندازی انژکتور، کالیبراسیون زاویه فرمان، حالت سرویس الکترونیکی ترمز پارک، عملکردهای یادگیری مجدد گیربکس اتوماتیک، کوینگ ماژول و برنامه نویسی به علاوه موارد دیگر پشتیبانی می کند. …

سیستم به روز رسانی هوشمند به کاربر اجازه می دهد تا با استفاده از اتصال Wifi به راحتی به روز بماند و فایل ها را می توان از طریق بلوتوث چاپ یا به اشتراک گذاشت.

عملکرد گزارش تشخیصی اسکن حرفه ای قبل و بعد از اسکن، یک گزارش تشخیصی با طراحی بصری را ارائه می دهد که به سرعت و به راحتی ایجاد می شود، از جمله جزئیات کارگاه و مشتری، کدهای مشکل تشخیصی، فایل های تصویر ذخیره شده، تصاویر دوربین، یادداشت های شخصی و غیره.

Z5 نرم‌افزار تشخیصی را ارائه می‌دهد که توسط مهندسان با در نظر داشتن تکنسین‌ها برنامه‌ریزی شده است، از جمله دسترسی سریع به منوی عملکردهای سرویس و انتخاب‌های خودکار، که همگی توسط همان تیم پشتیبانی فنی محلی و حرفه‌ای برای کمک پشتیبانی می‌شوند.

امروزه با پیشرفت خودروها و ورود الکترونیک به صنایع خودروسازی شاهد هستیم که در خودروها چندین ECU یا همان کامپیوتر قرار داده شده است. یک خودرو ممکن است بیش از 100 ECU داشته باشد. هرکدام از ECU ها نیز چندین سنسور و عملگر دارند و پارامترهای بسیار زیادی را تحت نظر دارند. شبکه ارتباطی بین این همه ECU و سنسور و عملگر بسیار پیچیده میباشد.

در نتیجه عیب یابی این سیستم پیچیده که همانند یک کلاف سردرگم میباشد، در ظاهر کاری بسیار دشوار خواهد بود. همانند این است که فردی را با چشمان بسته در وسط جنگل رها کنید و انتظار داشته باشید که به سلامت راه خود را پیدا کند. همه ما میدانیم که این موضوع غیر ممکن است. اینجاست که تعمیرکارها به وسیله ای نیاز دارند تا وارد این شبکه پیچیده شود. با تمام اجزای آن ارتباط برقرار کند. راه های میان این همه اجزای الکترونیکی و مکانیکی پیشرفته را بلد باشد. تمام پروتکلهای ارتباطی را بشناسد و بتواند اجزای خودرو را تست کند. به تعمیرکار بگوید که کدام قطعه معیوب است. در این حالت آن خودروی پیشرفته با تمام پیچیدگیهایش، همانند موم در دستان شما خواهد بود. کافیست شما قطعه معیوب را تعویض کنید. تا مشکل خودرو برطرف شود.

پردازنده اصلی دستگاه دیاگ Z5 شامل یک پروسسور 8 هسته ای از نوع OCTA-CORE با فرکانس 2GHZ میباشد. که به 3GB RAM مجهز شده تا بتواند با تمام سیستمهای خودروهای پیش رفته امروزی ارتباط برقرار کند. هیچ اشکالی در خودرو از دید این سخت افزار قدرتمند پنهان نخواهد بود. حافظه داخلی آن نیز شامل 32 گیگابایت میباشد. این دستگاه دارای یک دوربین 8 مگاپیکسل با فکوس خودکار بوده که برای تهیه عکس از قطعات یا خودرو مناسب است. پیشرفته ترین تکنولوژی کشور کره در دستان شماست.

مشخصات ظاهری دیاگ مولتی برند Zenith Z5

پردازنده هشت هسته ای CPU @ 2.0 گیگاهرتز
سیستم عامل اندروید 9
حافظه داخلی سیستم 32 گیگابایت، رم 3 گیگابایت
کارت حافظه خارجی Micro SD
LCD 8.0 اینچی FHD (1920 x 1200)
صفحه نمایش لمسی خازنی دستگاه های ورودی، 3 کلید سخت (روشن، ولوم +، ولوم -)
دوربین 8 مگاپیکسلی فوکوس خودکار با فلاش LED
بلندگوی صدا | 1 میکروفون؛ جک صوتی استاندارد 3.5 پی
باتری قابل شارژ لیتیوم یون 3.8 ولت 3200 میلی آمپر ساعت
ولتاژ کاری DC9 ~ 30 ولت
حسگرها نور محیط، مجاورت، ژیروسکوپ، شتاب سنج
ابعاد 225 × 136 × 33 میلی متر
پورت خارجی USB 1ea، USB C 1ea
شبکه RJ45 اترنت، WiFi 802.11 a/b/g/n، بلوتوث 4.2

عملکرد دیاگ مولتی برند Zenith Z5

چیدمان ساده و در عین حال شهودی:
Zenith Z5 یک منوی اصلی نمادین ساده را برای دسترسی آسان و سریع به عملکردهای مورد نظر ارائه می دهد. با 3 حالت نمایش در دسترس، کاربر می تواند محل تم و دکمه را سفارشی کند.

عملکرد خدمات
وقت طلاست. Z5 میانبرهایی را برای پرکاربردترین عملکردها در کارگاه ها ارائه می دهد تا در وقت تکنسین ها برای پیمایش در طرح منوی اصلی صرفه جویی شود.

انتخاب خودکار
Zenith Z5 گزینه ای را برای تشخیص خودکار اطلاعات خودرو از جمله شماره VIN، سال مدل، نام مدل، نوع موتور و سایر اطلاعات ضروری که بازیابی می شود ارائه می دهد.

جستجوی سریع سیستم
گزینه «جستجوی سیستم» به طور خودکار تمام سیستم های خودرو را اسکن می کند، کدهای خطا را گزارش می کند و دسترسی به عملکردهای تشخیصی پیشرفته را در هر سیستم شناسایی شده فراهم می کند.

سیستم ثبت اطلاعات و بازخورد
در صورت خطای ارتباط یا عملکرد، کاربر می تواند انتقال داده دو طرفه بین ابزار و سیستم های کنترل خودرو را ثبت کند. این گزارش را می توان از طریق تابع ضبط و انتقال گزارش برای تیم توسعه نرم افزار ارسال کرد. فایل‌های گزارش داده‌های دریافتی تجزیه و تحلیل می‌شوند، بازخورد ارسال می‌شود، و در صورت لزوم، اغلب ظرف 24 ساعت پس از دریافت گزارش، در طول روزهای کاری، به‌روزرسانی فایل پچ ارائه می‌شود. (ممکن است استثنائاتی اعمال شود)

گزارش تشخیصی قبل و بعد
Z5 ایجاد آسان گزارش تشخیصی را با نتایج پیش از اسکن و پس از اسکن ارائه می دهد. نه تنها می‌توانید گزارش‌ها را به‌عنوان یک فایل PDF در حافظه داخلی/خارجی ذخیره کنید، با کمک اتصال شبکه پیشرفته آن، می‌توانید گزارش را مستقیماً با یک چاپگر بی‌سیم چاپ کنید یا آنها را به آدرس ایمیل دلخواه ارسال کنید.

J2534 عبور از طریق
Zenith Z5 با پروتکل‌های CAN-Bus، KWP2000 و ISO9141 به عنوان یک دستگاه J2534 Pass-thru برای چندین کارلاین عمل می‌کند و از برنامه‌نویسی و تشخیص J2534 پشتیبانی می‌کند. (ممکن است استثنائاتی اعمال شود)

حالت گرافیکی سریع و پاسخگو
Z5 یک حالت نموداری سریع و شهودی ارائه می‌کند که فوراً مقیاس حداکثر و حداقل را خود تنظیم می‌کند و کاربران را قادر می‌سازد تا داده‌های زنده را به طور مؤثرتری مشاهده و مقایسه کنند.

توضیحات متن کامل
دیگر از کلمات اختصاری و برش متون مهم خبری نیست. Z5 توضیحات DTC با متن طولانی را به صورت تمام صفحه ارائه می دهد، بنابراین شما تمام اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت می کنید.

به روز رسانی هوشمند
Z5 با اتصال شبکه قوی خود فرآیند به روز رسانی نرم افزاری سریع و آسان را ارائه می دهد. نسخه‌های قبلی یا جدیدترین نرم‌افزار برای هر Carline را می‌توان به‌راحتی به‌طور مستقیم از سرور، بر اساس ترجیح کاربر، دانلود کرد.

وسایل نقلیه پشتیبانی شده توسط دیاگ مولتی برند Zenith Z5

تویوتا/لکسوس
NISSAN/INFINITI
هوندا / آکورا
مزدا
SUZUKI/MARUTI
SUBARU
ISUZU
FUSO
AUDI/VW/SEAT/SKODA
فورد اتحادیه اروپا
رنو / داسیا
بی ام و
لندرور
مرسدس بنز
فیات / آلفا رومئو / LANCIA
پورشه
فورد آمریکا
کرایسلر/جیپ/دج
OPEL / VAUXHALL
HOLDEN
مرسدس تجاری
هیوندای
KIA
هیوندای / کامیون / اتوبوس کیا
اسمارت
تاتا
و غیره

zenith z5 diagnostic tools 1632995661 f51fe2a2 progressive دیاگ مولتی برند Zenith Z5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *