پروگرامر 7PROG ایسیو کیلومتر

29 1 پروگرامر 7PROG ایسیو کیلومتر
7PROG scaled پروگرامر 7PROG ایسیو کیلومتر
7PROG

پروگرامر 7PROG

پروگرامر 7PROG برنامه ریزی ایسیو های خودروهای ایرانی و همچنین اصلاح کیلومترپروگرم یونیتهای مختلف و ایسیوهای وارداتی طراحی شده است.
سون پروگ از طریق OBD و جیتگ و کاتگ توانایی برنامه ریزی ایسیوها را دارد. پروگرامر سون نیز یک از پروگرمرهای قدرتمند ساخت گروه مهندسی مبتکران ایران است که با آپدیت مداوم سعی کرده از رقبای هم رده خودش جا نماند. پروگرامر7PROG با چندین نرم افزار مختلف خود را از دیگر پروگرامرها متمایز کرده است. اینترفیس این پروگرامر با نرم افزار اورجینال آیکو دیاگ نیز بعنوان دیاگ شرکت ایرانخودرو کار می‌کند

علاوه بر برنامه ریزی از طریق جیتگ و او بی دی و کاتگ این پروگرامر اکثر حافظه های فلش و ایپرام را از طریق آدبتور زیف برنامه ریزی می‌کند. سون پروگ با همین اینترفیس نرم افزار و سخت افزار اصلاح کیلومتر نیز هست که به همین دلیل طرفداران زیلادی دارد.

پروگرامر 7PROG ایسیو کیلومتر

حکیم الکترونیک اصفهان برای مشتریان عزیز که این پروگرمر را انتخاب و خریداری می‌کنند دوره آموزشی رایگان اراِیه می‌دهد.کاربری این پروگرمر بسیار ملایم و برنامه ریزی ایسیوها با پروگرامر سون7 بسیار امن است. آین پروگرامر معملا از بردهای کمکی بیرونی استفاده نمی‌کند و طراحی آن به گونه ای است که برهایی مثل GPT را درداخل سخت افزار خود دارد .و این مزایا استفاده راحت کاربری محسوب می‌شود واینکه قیمت این پروگرامر نسبت به رقبا بسیار مناسب است وبرای افرادی که در کلاس مبتدی و کلاس متوسط کار می‌کنند توصیه می‌شود

پروگرامر سون راهنمای نحوه برنامه ریزی را به صورت عکس و متن راهنما دارد. از دیگر آپشنهای 7PROG تیونینگ فایل می باشد که خیلی از ایسیوها را براحتی ریمپ می‌کند و همچنین اصلاح چکسام را نیز انجام می دهد.

قابلیت های دستگاه پروگرامر 7PROG

1-پشتیبانی اکثر پروتکل های ارتباطی خودرو و  (ISO – KWP – CANBUS – JTag – BDM – SPI – I2C )

2-آیکودیاگ و مولتی پلکس ایرانخودرو

3-توانایی پروگرم و برنامه ریزی ایسیو ویونیتهای گاز سوز از راه OBD2

4-توانایی تبدیل ایسیو و دانلود ایسیو از راه OBD2

5-امکان پروگرام ایپرام ۸ پین خارج از برد بدون نیاز به خارج کردن ISP

6-آپشن برنامه ریزی خواندن نوشتن وتبدیل ودانلود ایسیوخودروهای چینی

7- برنامه ریزی ایسیوهای هیوندای کیا کره ای

پروگرامر 7PROG

قیمت تماس بگیرید – 09331281493