دستگاه عیب یابی Launch X-431 PRO SE

34 دستگاه عیب یابی Launch X-431 PRO SE
Launch X 431 PRO SE scaled دستگاه عیب یابی Launch X-431 PRO SE
Launch-X-431-PRO-SE

دستگاه عیب یابی Launch X-431 PRO SE

دستگاه تشخیصی Launch X-431 PRO SE ( PRO V5.0 ) (شامل اتصال دهنده غیر 16 پین) دارای ویژگی های متنوعی است. دارای یک VCI تشخیصی جدید برای DBScar VII است که از پروتکل های ارتباطی بیشتری مانند CAN، CANFD، DoIP* و غیره پشتیبانی می کند. همچنین اتصالات بی سیم و کابلی را برای عیب یابی ارائه می دهد.

دستگاه عیب یابی Launch X-431 PRO SE

این دستگاه پوشش کامل سیستم خودرو را برای بازارهای ایالات متحده، آسیا و اروپا بیش از 110 برند ارائه می دهد. پوشش خودرو به طور مداوم به روز می شود تا موارد بیشتری را پوشش دهد. این دستگاه همچنین عملکردهای تشخیصی کاملی از جمله تشخیص جامع OBDII، خواندن/پاک کردن DTC، کنترل دو جهته، تشخیص از راه دور، پخش زنده داده‌ها، کدگذاری و غیره را ارائه می‌دهد.

همچنین می‌توانید با ضربه زدن روی منوی تاریخچه تشخیص، گزارش‌های تشخیصی قبلی را مرور کنید. . این دستگاه دارای یک مرکز اطلاعات یک مرحله ای است که شامل اطلاعات تعمیر خودرو و آخرین به روز رسانی ها می شود. همچنین دارای اطلاعات داخلی تعمیر و فیلم های آموزشی است که به ردیابی و رفع سریع مشکلات کمک می کند. علاوه بر این، دستگاه دارای یک عملکرد کالیبراسیون ADAS اختیاری است که درآمد بیشتری را افزایش می دهد.

دستگاه تشخیصی Launch X-431 PRO SE ( PRO V5.0 ) دارای 17 عملکرد خدماتی است که شامل تنظیم مجدد روغن، تنظیم مجدد ایموبلایزر، تنظیم مجدد زاویه فرمان، برنامه IMMO، یادگیری مجدد دریچه گاز الکترونیکی، تطبیق باتری، پایگاه داده بازنشانی TPMS، تولید مجدد DPF می شود. تنظیم مجدد ترمز، کدگذاری انژکتور، نشت ABS، یادگیری تطبیقی سنسور موقعیت میل لنگ، آموزش مجدد گیربکس، تنظیم مجدد Adblue، سازگاری EGR، حالت حمل و نقل، و کالیبراسیون ویندوز.

Launch X-431 PRO SE ( PRO V5.0 ) Diagnostic Device (شامل کانکتور غیر 16 پین) دارای مشخصات زیر است:

اسکنر راه اندازی X431 PRO SE، یک راه حل ایده آل برای مکانیک ها و مراکز خودکار که به دنبال تشخیص حرفه ای کامل و کارآمد هستند.

با لانچ X431 PRO SE می توانید بر روی تمامی سیستم های خودرو اعم از موتور، گیربکس، ABS، ایربگ، سیستم صوتی و غیره خواندن را انجام دهید و همچنین دارای بانک اطلاعاتی با بیش از 93 برند خودرو و بیش از 100000 مدل خودرو می باشد. .

رابط کاربری دوستانه و شهودی آن به هر شخصی، حتی بدون تجربه، اجازه می دهد تا به راحتی از آن استفاده کند. و با تکنولوژی پیشرفته آن می توانید مشکلات را با سرعت و دقت تشخیص دهید و در زمان و هزینه صرفه جویی کنید.

اکنون X431 PRO SE Launch را بخرید و بهترین خدمات عیب یابی را با ابزاری قابل اعتماد و با کیفیت به مشتریان خود ارائه دهید.

X431 PRO 1S V5 B دستگاه عیب یابی Launch X-431 PRO SE