درباره ما2 scaled
درباره ما2
دانش و تجربه

بیش از 10 سال سابقه تعمیرات ECU

اتوپروگ – زیرمجموعه حکیم الکترونیک اصفهان است. این مجموعه تخصصی بر تعمیرات یونیت های الکترونیکی خودرو , برنامه ریزی کامپیوترهای خودرو , ریمپ , تیونینگ, و دستگاهها و پروگرامرهای برنامه ریزی یونیتهای الکترونیکی خودرو تمرکز دارد. همچنین حکیم الکترونیک با 25 سال سابقه الکترونیک و 11 سال الکترونیک خودرو با مدیریت مسلم شیراوند در تمامی موارد ذکر شده کلاسهای آموزشی برگزار میکند که مدرس این کلاسها مسلم شیراوند (سیروان حکیم) می باشد.

واتساپ

اگر سوالی در خصوص محصولات دارید از طریق واتساپ در تماس باشید.

ساعت کاری
شنبه تا چهارشنبه: ۰۹:۰۰ تا ۲۰:۰۰
پنج شنبه: ۰۹:۰۰ – ۱۴:۰۰
تماس تمام وقت ۲۴/۷

031-3568-7297

پروگرامر خودرویی چیست؟

پروگرام PROGRAMMER خودرویی به دستگاه برنامه نویسی گفته می شود که دیتا واطلاعات حافظه کنترل یونیتهای خودروهای مختلف را برنامه ریزی می‌کند. منظور از برنامه ریزی یعنی خواندن نوشتن پاک کردن کالیبره کردن پیکربندی کلون کردن حافظه های خودرویی. بهتر است بدانید شرکتهای سازنده آیسی IC هستند همچون NXP Infineon Renesas ST و غیره که آیسیهای مخصوص یونیت کنترلرهای خودرو را طراحی و میسازند.

چگونه میتوانم از اتوپروگ خرید انجام دهم؟

با حضوردر شرکت حکیم الکترونیک اصفهان و یا تماس با تلفن‌های فروشگاه یا از طریق پلتفرم های مجازی که شرکت معرفی می‌کند در پایین صفحه همین سایت می‌توانید خرید خود را انجام دهید و پروگرامر مورد نظر خود را انتحاب کنید. بعد از مراحل اولیه و پرداخت وجه پروگرامر به درخواست مشتری به روش‌های زیر تحویل و یا ارسال می‌شود:
1- ارسال از طریق پست
2- ارسال از طریق تیپاکس
3- ارسال از طریق باربری (اتوبوس)
4- تحویل حضوری در فروشگاه شرکت

برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟

کارشناسان واحد فنی حکیم الکترونیک تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر پروگرامر، در اختیار مشتریان عزیز قرار دهند. شما راه‌‏های مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در اتو پروگرامر دارید. می‌‏توانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور از قبیل مطالعه نقد و بررسی و نقاط و قوت و ضعف محصول و اطلاعات فنی پروگرامرها استفاده کنید. همچنین حکیم الکترونیک اصفهان نقدها و نظرهای کاربران را با دیدگاه بی‏طرفانه در سایت نمایش می‏‌دهد که مطالعه آنها می‏‌تواند در انتخاب پروگرامر به شما کمک کند.

چگونه می‌توانم آموزش کار با پروگرامر را ببینم؟

حکیم الکترونیک(واحد آموزش) بعضی از آموزش ها را به صورت حضوری برای کاربران ومهندسان الکترونیک خودرو و برخی را به صورت آنلاین و بعضی دیگر را به صورت کلیپ‌های ویدیویی ارائه می‌دهد و همچنین پشتیبانی آموزش در شبکه های مجازی و تماس تلفنی را با تیم فنی و متخصص در ساعات اداری صبح وساعات کاری عصر تا غروب انجام می‌دهد.

چرا اتوپروگ؟

چون علم و تجربه پروگرامینگ و تیم پشتیبانی قوی و شفاف سازی قیمت ها و کیفیت دستگاه ها شما را بر آن میدارد که اتوپروگ را انتخاب کنید.

poshtibani
پشتیبانی سریع
amoozesh
تجربه‌ی بالا
tazmin behtarin gheymat 1
بهترین قیمت
behtarin keyfiat
تضمین کیفیت
behtarin keyfiat
اعتماد بالا
moshavere kharid
بهترین خدمات
تماس تمام وقت ۲۴/۷
همچنین در واتساپ